the higher the iso number the greater the film sensitivity to light.

april 28, 2010

Hasselbladet er her, i mine hender!

Er det ikke vakkert, vel?

Slik ser verden ut gjennom et Hasselblad.
Og det er her jeg sitter, ved vinduet, jeg venter på at det skal slutte å regne så jeg kan ta med meg kameraet ut.

Look how beautiful my new Hasselblad is! Now please, let the rain stop falling, I really want to take it out to shoot a few pictures with it.

10 kommentar to “the higher the iso number the greater the film sensitivity to light.”

  1. Hei♥

    Her har det regnet i heeeele dag!
    Peent kamera^^
    Hadde vært koselig med en kommentar tilbake: )

    JennyMarie♥

  2. Drea said

    Jeg er småsjalu. Bittelitt bare…

  3. Knutsvik said

    grattiss! og ja, Mira, det er vakkert.

  4. Ingrid said

    Herreguuud, misunnelig! Ut fra det jeg kan se kommer det til å bli nydelige bilder! Kan tenke meg du er ca. lykkelig nå :P

  5. Kiti said

    Så kult det var!

  6. Monajenten said

    Åååå det er så vakkert bergensvær i dag:-S
    Gratulerer så mye med hasselblad endelig i posten!! Hurra for deg!

  7. Sofie said

    Vilken fin header :D

  8. Solfrid said

    Åå, berre litt misunneleg! Blir utruleg moro å sjå på alle dei fine bileta du kjem til å ta med dette herlege kameraet :D

Legg igjen en kommentar

