running is in contrast to walking, where one foot is always in contact with the ground.

april 30, 2010

Oi, dagen i går forsvant uten et eneste blogginnlegg, men hey, jeg lever, jeg var bare veldig opptatt med undervisning, IKEA-handling, fotografering i studio og fremkalling av film. Puh. I dag har jeg full timeplan fra åtte om morgenen til åtte om kvelden, jeg gleder meg til helg.

Det blir mye fotosnakk og alt, men jeg kan ikke la være akkurat nå når alt dreier seg rundt det, jeg har det nye Hasselbladet i hendene, tar minst en rull om dagen og fremkaller i stedet for å sove. Og her er negativet som er mest vellykket, sånn hittil. Det er jo litt av hvert å venne seg til, ikke alt som sitter med en gang og jeg skal ta to måneder med sommerfri til hjelp.

Og ellers, ellers er det siste innspurt på skolen, vi har fått utdelt siste oppgave og jeg skal jobbe med portretter, suprise suprise. Så da har jeg to uker på å ferdigstille tjue portretter før det blir utstillingsåpning, hvitvin og fingermat, og rett etter eksamen med hard jobbing i en uke og .. deretter sommerferie. Jeg begynner å bli litt nervøs for at jeg er snart er ferdig med førsteåret, det har gått så fort, et av to år hvor jeg skulle få gjort alt jeg hadde lyst til å gjøre.

Åh, fredagsmorgenbabbel, jeg skal drikke kaffen min nå, kle på meg og løpe videre. Rekke livet før det løper fra meg osv.

I had no time to blog yesterday, I was so busy with school and everything. I can’t believe we’re just a little over two weeks from deadline on our last project, time is ticking and the first year is soon over. Ah. I want more! Anyway, this is the first scanned negative from the Hasselblad that I’m actually a bit pleased about. Now I’m going to have my morning coffee before I make sure to enjoy life as it should be enjoyed.

8 kommentar to “running is in contrast to walking, where one foot is always in contact with the ground.”

  1. lunaanette said

    nydelig bilde

  2. jeanette said

    hvilken skole og linje går du?

  3. Miriam said

    har du ikke jobb siden du snakker om 2 måneder sommerfri? :p høres unektelig deilig ut i alle fall!

  4. Dette var en koselig fotoblog. Skal finne deg paa bloglovin, saa jeg kan foelge litt med :)

  5. assogysoync said

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, Satellite Direct Tv

Legg igjen en kommentar

