butterfly lighting is achieved by positioning the main light directly in front of the subjects face.

mai 2, 2010

Enda et testfoto av Stine fra fredagens fotografering, jeg forsøkte ut litt forskjellig lyssetting, jeg gleder meg til studioet er oppe og går her i leiligheten, da kan jeg gjøre det jeg elsker. Hele tiden.

Lørdag; rydding og søvn, jeg løp med monstervalpen i solen, dusjet dobbelt så lenge, drakk kaffe og spiste sjokolade til frokost, drakk rødvin til kvelden, jeg og Karl og Christina fant et ledig bord innerst på en bar, så Akutten på tv-skjermen til øynene gled igjen en gang lørdag natt.

Søndag; våknet til sol og tørste, trippet rundt i lyseblå kjole med hvite sløyfer på, var modell, hit og dit og frem og tilbake, det er fortsatt søndag og jeg skriver prosjektbeskrivelse, planlegger fotograferinger, ser bort på Karl i sofaen fordi han drar bort i seks dager og jeg syns det er like rart å skulle være alene nå som sist gang.

Another test-shot from last photo shoot. This weekend has gone by so quickly, I’ve had some red wine with friends and right now I’m planning next week; Karl is leaving for six days and I’m missing him already.

3 kommentar to “butterfly lighting is achieved by positioning the main light directly in front of the subjects face.”

  1. Tina said

    nydelig bilde, du er flink!

  2. Stinemor said

    Eg ser ut som eit gamalt glamour-foto! :D

Legg igjen en kommentar

