animals are generally considered to have evolved from a flagellated eukaryote.

mai 3, 2010

God morgen – mandag og vinteren har kommet tilbake i mai, i går haglet det, i dag er det kaldt, jeg har tatt frem ullsokkene..

..for i dag skal jeg på fotomaraton på en gård, fotografere dyr, hester og griser og slikt, det blir annerledes og nytt om ikke annet. Ha en fin mandag.

Monday morning and I’m freezing, it’s May, it should be sunny and warm outside. Oh well, today’s the day for animal photography; pigs, horses and cows. It will be interesting, for sure.

6 kommentar to “animals are generally considered to have evolved from a flagellated eukaryote.”

  1. Hilde said

    Åh, jeg misunner deg. Tenk så gøy å ta bilder av dyr! Fine bilder. Jeg skal sitte her og råtne og skrive masteroppgave om bakteriene mine. Kos deg! :)

  2. Regine said

    Så fine bilder.. du e like flink som alltid. Uansett ka du tar bilder av så blir det så bra, bilder med sjel. Håper du får ein fin dag på gården og at det blir mange bra bilder :)

  3. bente said

    Åh, jeg er misunnelig nå. Jeg tror jeg har en liten, hemmelig drøm om å bli dyrefotograf. Bare at jeg tørr ikke si det høyt, for alle i klassen min vil bli fashionfotografer, hihi :P

Legg igjen en kommentar

