computer art is the use of digital tools to produce images under the direct manipulation of the artist.

mai 4, 2010

Se hva jeg snublet over i går! Kristine har tegnet meg og jeg syns hun er superduperflink.

I found this yesterday, a drawing of me made by Kristine. Visit her blog here.

15 kommentar to “computer art is the use of digital tools to produce images under the direct manipulation of the artist.”

  1. Kristine said

    Så koselig! :)

  2. Anonym said

    Wow, så flink hun er :o

  3. For en fin tegning! Ser med en gang at det er deg :)

  4. Drea said

    Det var råååkult! :D

  5. Phjortis said

    Næææ! Den var fin! Jeg synes også hun er flink!

  6. Miriam said

    kul! og den ligner jo skikkelig. :D

  7. Mari said

    Hvor er hendene dine?

  8. alice said

    that is so adorable<3

  9. Hon är jätteduktig! =D

  10. matilda said

    fin blogg :)! kolla in min och min kompis !
    kram

  11. mamma said

    selv mamma er ikke i tvil om hvem det er:)

  12. Monajenten said

    Helt fantastisk bra tegning!!

  13. susanna said

    He he, så skjønt :-) Likna veldig!

Legg igjen en kommentar

