the energizing effect of the coffee bean plant is thought to have been discovered in yemen in arabia.

mai 5, 2010

En morgen slik en morgen skal være, jeg sitter i et rom i femte etasje med digital bildehandling skrevet på kalenderen, blir forvirret av InDesign og datamusen mangler, tastetrykk etter tastetrykk, jeg har kaffe i termokopp med rosa polkadots, og ja, jeg savner:

Leiligheten er tom og valpen mener det er på tide å passe på oss nå som han er reist, bjeffer og knurrer på spøkelsestyver og skyggemenn, jeg er nervøs når jeg går ut døren (har jeg husket å slå av stekeovnen, jeg brukte den ikke i dag, men kanskje kanskje, det er jo han som pleier å passe på sånt), jeg tenker på at seks dager går fortere enn jeg tror, søndagen er her neste gang jeg åpner øynene.

Good morning everyone, rise and shine, my day is as busy as always. At least the first three hours will pass while drinking coffee and reading blogs (everything I shouldn’t do when I really need to focus on getting Indesign right). And yes, I miss Karl too, he’s away for six days and the puppy seems to think she’s the one in charge of the household when he’s away (which means barking at non-existing things and always keeping one eye open beside me in bed).

5 kommentar to “the energizing effect of the coffee bean plant is thought to have been discovered in yemen in arabia.”

  1. Miriam said

    awww. kan jeg spørre om hvordan du traff kjæresten din? dere ser så søte ut sammen!

    • mirajakobsen said

      Takk! Først var vi venner i et og et halvt år og snakket nesten daglig over telefon og så møttes vi, det sa klikk og her er vi, fire år senere :)

  2. Kjempe fine bilder!!:D

  3. KO said

    Savner deg og <3

Legg igjen en kommentar

