the rabbit appears at the very beginning of alice in wonderland, muttering «oh dear! oh dear! i shall be too late!».

mai 5, 2010

Det hender jeg er litt modell, litt modell for de som trenger det og syns mitt lyse hår kunne passe inn i bildet. Og sist var jeg Alice i Eventyrland for Lene;

Jeg og kanin Sniff forsøkte vårt beste og jeg syns det ble nydelig, eller hva?

Sometimes I model a bit for those in need, like Lene, who dressed me up in a gorgeous blue dress. I’m Alice in Wonderland and my bunny is.. the white rabbit.

31 kommentar to “the rabbit appears at the very beginning of alice in wonderland, muttering «oh dear! oh dear! i shall be too late!».”

  1. Rebecca said

    Så utrolig fint bilde av dere :) ^^

  2. Åh, som jeg elsker håret ditt. Vil ha! Dog, asiater med hvitt hår hadde kanskje sett litt malplassert ut.

  3. Phjortis said

    Ååå, vakreste Alice! Utrolig nydelige begge to! :)

  4. Lene said

    Skjønnt bilde! Skjønne kaninen og pene du :)

  5. jeanette said

    åååå nydelig!

  6. Susanne said

    Haha, steiike for en gigantisk kanin!
    Lekkert bilde da :D

  7. June said

    Nydelig! Elsker at det er Alice-inspirert uten å være FOR Alice :)

  8. Hilde said

    Dere var nydelige, begge to! :)

  9. Monajenten said

    Å herlighet for et nydelig bilde!!! Dere var vakre begge to<3

  10. Ingrid said

    Åh, for et fantastisk bilde! Kaninen din er så skjønn. <3 Vet du hvor kjolen er fra? Den var nydelig!

  11. Miriam said

    herlig bilde. :D jeg vil ha en sånn kanin!

  12. Birgitte S said

    Herregud så pent!

  13. anna said

    utrolig fin blogg du hadde.
    Hvis det er deg på bildet, da er du utrolig vakker!

  14. Aww så søtt :)Nydelig bilde!

  15. […] Mira Jakobsen – the rabbit appears at the very beginning of alice in wonderland, muttering “…. […]

  16. Dette innlegget er nå på forsiden av Femelle.no!

    Takk for et godt bidrag! :)

  17. mirajakobsen said

    Takk alle sammen :)

  18. clarasmiles said

    OMG!! this is so cute!
    you look fabulous
    amazing ;)

  19. Martine said

    Wow! Utrolig nydelig bilde :D

  20. Synnøve said

    For et nyyydelig bilde!!!

  21. Nydelig er bare fornavnet! I love it :)

  22. MJ said

    Kaninen var jo et eventyr i seg selv.. :)

  23. Bianca . said

    Kaninen min heter også Sniff ! ^^
    Din var KJEMPE SØT !

  24. Hanna said

    du minner meg om alice i eventyrland. kjempefint bilde :)

Legg igjen en kommentar

