high and low; everywhere.

mai 6, 2010

Jeg satt sammenkrøllet i sofaen i hjørnet med teppet trukket opp mot haken i to og en halv time, forsøkte å hviske til musklene i armer og bryst og nakke at det var helt okei å mykne opp, falle ned. Men ingenting skjedde.
To og en halv time og jeg ga opp, kroppen er i høyt oppe og det er kanskje best å bare følge den. Så jeg tømte oppvaskmaskinen, fylte den opp, skrubbet kjøkkenbordet, tømte oppvaskmaskinen igjen, feide gulvet og stelte kaninene, klippet valpen og organiserte spisskammerset, vasket gangen og brettet håndklær. Jeg tror jeg er turbo-Mira på heltid nå jeg. Og det mest overraskende er kanskje at jeg liker det.

Even though I told my body and mind numerous of times that it’s okay to relax now, I just can’t. I’m here and there and everywhere all at the same time, cleaning out the fridge and emptying the dishwasher. I’m high and low and the most suprising thing of it all is that I actually like it, because I know I’m going to need it the next few weeks.

6 kommentar to “high and low; everywhere.”

  1. Isabell said

    Snublet over bloggen din og må si at du er utrolig flink til å ta bilder :D kommer nok til å følge med på denne bloggen :)

  2. bente said

    Åh, gi litt turbo til meg da. Jeg er som et vått ullteppe disse dager ;)

  3. Miriam said

    jeg har også skikkelig problemer med å avstresse. noe av det som hjelper for meg er faktisk å løpe.

    eller ligge i solarium. men noe sier meg løping er sunnere.

    • mirajakobsen said

      Å løpe høres ut som et godt tips, jeg tror jeg skal ta meg en skikkelig tur med hunden neste gang :)

Legg igjen en kommentar

