pudding characteristically denotes a sweet milk-based dessert similar in consistency to egg-based custards.

mai 6, 2010

Jeg føler jeg har flyttet inn på skolen. I flere dager har jeg entret skolebygningen om morgenen og ikke forlatt femte etasje før kvelden, jeg har pustet skolestøv og epilepsien kan ikke være langt unna hvis man tenker på hvor mange ganger blitsene har gått av foran meg de siste døgnene. De neste ukene blir like og mest sannsynligvis enda verre.
Så i dag tok jeg fri. Gjorde meg ferdig i femte etasje, lukket døren etter meg, fortet meg hjem før jeg kom på mer som måtte gjøres, trakk for gardinene. Fant frem en stor genser jeg en gang kjøpte til han som er på reise.

Genseren er myk og lukter han og det er bare fire dager til han kommer tilbake igjen.
Og så, så tok jeg frem håndvispen på kjøkkenet.

+

=

Sjokoladepudding.
For jeg har sluppet alt jeg har i hendene og tatt pause fra stresset. Som er fantastisk.

I live and breath school work these days, I feel like I’m never home and today I had enough. So I took the day off, decided not to think about school the rest of the day and make guilt-free chocolate pudding instead. Why didn’t I do this sooner?

5 kommentar to “pudding characteristically denotes a sweet milk-based dessert similar in consistency to egg-based custards.”

  1. hjartesmil said

    min reiste fra meg i dag óg, til søndag. det er trist, men det er fint å læra seg å vera aleine.

  2. fredrikke said

    hvor har du kjøpt jell-o??? vil ha vil ha…..

Legg igjen en kommentar

