body painting was very common used in the early 12th to mid 14th century by religious practitioners in rituals.

mai 8, 2010

Jeg har brukt de fleste lørdagstimene hittil i studio – igjen. Først egen fotografering og så var det jeg som skulle foran kamera.

Jeg testet lyset og fikk tallerkenøyne av vidvinkelen.

Så fant jeg ut at jeg skulle dekkes i hvitmaling og hive kalk i luften, derfor smilet med de store tennene.

Mariann bak kamera.

Og slik så jeg ut etter sminking, jeg vet at jeg gleder meg til å se resultatet av bildene i alle fall.

A few behind the scenes-shot from today. I’ve spend a few hours in the studio today too, first behind the camera and then infront of it with white paint in my face. I look forward to see the results in a few weeks.

10 kommentar to “body painting was very common used in the early 12th to mid 14th century by religious practitioners in rituals.”

  1. Hilde said

    Haha, alt kler den smukke.

  2. Ko said

    Håper det ikke er husmaling igjen!!

  3. […] Mira Jakobsen – body painting was very common used in the early 12th to mid 14th century by re…. […]

  4. Dette innlegget er nå på forsiden av Femelle.

    Takk for et godt bidrag! :)

  5. Du er så sinnssykt nydelig

  6. Tine said

    så fin du er :)

  7. Agnes said

    Åh, så fint!
    Bor du i Bergen forresten? Jeg har sett deg i byn et par ganger, i alle fall.

  8. The June said

    Ey, gleder meg til å se flere bilder ;)

Legg igjen en kommentar

