some cultures have customs in which people are encouraged to «make a wish».

mai 10, 2010

Hei.

I dag liker jeg ikke skolearbeid.

Møøøø!

Jeg vil bare spise jordbær ute i solen.
Hva gjør du i dag? Hva kunne du tenke deg å gjøre i stedet?

Today I don’t want to do school work, instead I want to eat strawberries in the sun. What are you doing today? And what do you want to do instead?

6 kommentar to “some cultures have customs in which people are encouraged to «make a wish».”

  1. Birgitte S said

    Ima be feeding cats und kittens. best job evar

  2. Ingrid Tjosaas said

    Idag har eg vore på jobb i barnehagen. I staden for å halvsove i senga, kunne eg tenkt meg å ete opp kakerestar etter konfirmasjon som var i går. Eller sjå på kjekke mannfolk som har fotballtrening.

  3. Tina said

    idag leser jeg spansk, og skulle ønske jeg istedet kunne få en proff massasje… ;)

  4. linn pinn said

    liker heller ikke skolearbeid i dag, så jeg sitter på terrassen med jordbær dekket med jordbær <3

  5. Miriam said

    jeg satt med eksamenslesing i over 8 timer, før jeg gikk en tur og det begynte å hagle.

    ville heller solt meg på nordnes!

Legg igjen en kommentar

