commonly used metaphors for conscience include the «voice within» and the «inner light».

mai 11, 2010

Fordi Femelle minte meg på Amanda Seyfried i går kveld, hva kunne man ikke gitt for det ansiktet og det smilet?

Å, tirsdag morgen og jeg drikker kaffe fra krus, har dårlig samvittighet fordi Facebook rapporterer om bare tre av tjueto møtte i animasjonsundervisningen. Jeg er alltid der, jeg er fast inventar på rad nummer to ved døren, og da stikker det når det kommer andre ting i veien som må prioriteres, fordi, vel, man har ikke noe valg.. Åh. Jeg selger samvittigheten min til høystbydende, har ikke lyst på den lenger.

Oh well, en av fire studiofotograferinger skal gjennomføres i dag, jeg kjenner sommerfuglene i magen og prøver å ikke tenke for mye på at det er to bittesmå uker til prosjektslutt og ferdigstilling. Iiik.

Femelle reminded me of Amanda Seyfried last night and I just have to post some pictures of her, I would do anything to have her face and smile! Right now I’m feeling guilty because Facebook is telling me that only three of twentytwo students are attending school today and I’m not one of those three. My reasons are valid, but still. Oh well, today I’m shooting a few portraits in studio and I’m trying not to stress about the fact that there’s only two weeks left until my presentation. Iiik. Source: tFS.

8 kommentar to “commonly used metaphors for conscience include the «voice within» and the «inner light».”

  1. Ida K said

    Hun er rett og slett nydelig, så henne i «Dear John» i helgen, kjempesøt!

  2. Mari said

    Åh, tenk å vere så vakker. Og ikkje minst talentfull! Dama kan jo både synge og spele. :)

  3. Sukk…… henne skulle jeg veldig gjerne fotografert ja….

  4. Thea said

    Jeg elsker Amanda Seyfried! Hun er så utrolig dyktig som skuespiller også er hun så pen! Mange av vennene mine her syntes hun er stygg, noe jeg absolutt ikke skjønner!
    Lykke til med fotograferingen:)

Legg igjen en kommentar

