the color orchid is a light shade of purple.

mai 11, 2010

9 kommentar to “the color orchid is a light shade of purple.”

  1. Elina said

    Søteste :)
    kan jeg spørre, hva gjør du for å holde deg så tynn…?
    Er selv slank, men, you know…

  2. Birgitte S said

    Åååhh. elsker bildene dine.

  3. Thea said

    Colaaa <3
    Elsker de lilla bildene, det var kjempe kult! Du er min foto inspirasjon: )

  4. Rebecca said

    Hei :) hvordan er det du har bleket/farget håret ditt? det er kjempe fint :)

  5. Caroline said

    Så utrolig stilig med fargetema! Husker jeg alltid pleide å lage collager med det da jeg hadde bowtiemania-bloggen i fjor og sånn:) Lilla er så fint!

  6. Martotopia said

    du er fabelaktig! Eg kom nett over bloggen din, og den er verkeleg fangande, du er nydeleg, og bileta dine er kjempeinspirerande. takk!

Legg igjen en kommentar

