maxi dresses are formfitting at the top and loose flowing at the bottom, cut to flow over the body.

mai 12, 2010

Denne collagen satte jeg sammen ifjor på denne tiden av året mens jeg gledet meg til lange kjoler, tynne stoffer, gull, lange ermer, kortere ermer.
Jeg syns det er superduperfint at vi kommer til å se like mye av maxi-kjolene i år, om ikke enda mer, for jeg har minst tre i skapet jeg vil tørke støv av og eBay selger håndsydde maxi-kjoler for nesten ingenting, både vintage og nytt.
Gleder du deg til sommer og lange kjoler?

I made this collage last summer when I was waiting for summer and the long flowing dresses and I’m pleased to see that we’re going to get more of this trend this year, if not more. I have at least three dressed in my closet that reach the floor and are just waiting to be used with large sunglasses and gold accessories when summer comes around. What do you think about maxi-dresses?

4 kommentar to “maxi dresses are formfitting at the top and loose flowing at the bottom, cut to flow over the body.”

  1. Monajenten said

    Maxidresser er nydelig, men alle er jo så lange! Og til tross for min dameskredderutdannelse er det skikkelig tiltak å legge dem opp:-p

  2. Hilde said

    Nydelig. & yes I do :D

  3. alice said

    i love them but i’m so short they are always too long
    :)

  4. henry said

    jeg bare elsker de kjolene MK har på seg!

Legg igjen en kommentar

