wednesday is in the middle of the common western 5-day workweek.

mai 12, 2010

For over to måneder siden sto vi i snøstormen ved bussen som skulle ta henne hjem til Lillesand, lillesøster og jeg, snakket om at hun kunne komme igjen, i mai?
Og nå er mai her (det er skummelt hvor fort tiden raser fra meg). Jeg vasker tøy, feier gulvet, i morgen tidlig står hun her med den rosa kofferten og det brune håret som kanskje har vokst noen centimeter siden sist. Og mens jeg gjør leiligheten levelig står radioen på fullt og monstervalpen ser på meg med smale øyne fordi jeg ikke står stille slik at hun sove på føttene mine. En bra onsdag, en bra onsdag.

Time flies and tomorrow morning my little sister will be here again, doesn’t feel like over two months since she was here last time. I’m cleaning and doing everything I can to make this place a little more liveable. A good Wednesday, indeed.

3 kommentar to “wednesday is in the middle of the common western 5-day workweek.”

  1. Ida K said

    Nydelige bilder! Er du opprinnelig fra Lillesand forresten? Er selv fra Grimstad =)

  2. Monajenten said

    Fine bilder av søsteren din:-)

Legg igjen en kommentar

