the cereal was described «as the children’s breakfast cereal that children most want to eat, but which parents would prefer that they didn’t».

mai 13, 2010

I dag er jeg glad for:

Fotobakgrunnen er hengt opp i stue nr 1! Å!

Se hvor glad jeg er.

Ja, jeg har gjemt håret inni et skjerf fordi etterveksten gjør meg sprø.

Og glad for at lillesøster har flydd hit og skal være her i fem dager. Eline heter hun.

Det som skulle til for å få henne til å bli var en boks Coco Pops. Så da kjøpte jeg det da.

Today I’m happy to get my backdrop up and running! (My hair is covered up in a scarf until I get this hair under control.. too long since last time I bleached my roots) And of course very happy since my little sister just arrived, I bought her Coco Pops and she decided to stay for five days.

9 kommentar to “the cereal was described «as the children’s breakfast cereal that children most want to eat, but which parents would prefer that they didn’t».”

  1. Caroline said

    Så utrolig fine bilder, Mira:)
    Hvor mye betalte du for kameraet ditt?
    Og hva slags linse er det du har brukt her?
    ååh, Cocopops, hihi – spiste alltid det når jeg var liten. Memories!

    • mirajakobsen said

      Takk Caroline! Jeg betalte 18 000 for kameraet for to år siden. Bruker Canon EF 24-70mm f/2.8 L her :)

  2. Menel said

    Hey Mira,

    Very nice pictures and I also like he title of this post ^^

    It’s about 2 years that now I’m basically everyday look at your blog , you are doing an amazing job

    Best,
    Menel :)

  3. Monajenten said

    Så utrolig nydelig du var, spesielt på bilde nr. 3! FINE DEG!!

    Kjempegøy med fotobakgrunn i stuen da, spennende:-)

  4. CasaDeline said

    hei :) Lurte på om du kan sende meg lookbook.nu invitasjon ? :) Da hadde jeg blitt veldig glad ^^

  5. Astrid Helene said

    Så fine bilder! Choco pops er kjempegodt :)
    Hva slags kamera bruker du?

Legg igjen en kommentar

