it has been recently suggested that the ability to ask questions might be the central cognitive element that distinguishes human and animal cognitive abilities.

mai 18, 2010

Se så flink jeg er i Photoshop!
Å. Okei. Fra spøk til alvor; det ramler inn spørsmål her og der, spørsmål jeg tenker «åh, dette skal jeg svare på når jeg kommer meg hjem!» og selvfølgelig glemmer, de forsvinner i det store intet i blogguniverset og det kan jo være litt trist, så hei, hvorfor ikke ta en liten spørsmålsrunde? Kom med det, men vær snill (det er så fort at det igjen blir et år mellom denne og neste hvis ikke, hihi).

Do you have any questions? Ask! But be nice please.

15 kommentar to “it has been recently suggested that the ability to ask questions might be the central cognitive element that distinguishes human and animal cognitive abilities.”

  1. Anonym said

    Har du tenkt å gifte deg snart? (Har dere diskutert det?) Synes dere er fryktelig søte sammen.

    Elsker å kjenne igjen bildene forresten, bor i Bergen også.

  2. Anonym said

    Hva slags dialekt har du?
    Har du lyst på barn?

  3. Hmm. Har lest bloggen din ei stund nå, førsteintrykket var nydelige bilder!

    Og som den freaken jeg er – må jeg spørre hvilket kamerautstyr du bruker?

  4. Miriam said

    Går du på kunsthøyskolen? Hvis ikke syns jeg du burde søke der!

  5. stine said

    Hvilke produkter bruker du i håret ditt og hvordan styler du det?
    Trener du noe, eventuelt hva og hvordan?
    Også vil jeg bare si at du er herlig og nydelig :)

  6. silje said

    Lurer på om du kan skrive litt om nkf? :) Har kommet inn der til neste år :) Og så lurte jeg på om du du hadde klart å ha en ekstrajobb på siden av skolen? Forstår det jo sånn at det er veldig mye arbeid? :)

  7. fredrikke said

    Det er ingen hemmelighet at du har gått ned mye i vekt.
    Har det vært bevisst? Isåfall; hvorfor?
    Og hvordan har du gått frem?

  8. Carina said

    Kan du vise i video hvordan du ordner håret ditt?
    Kunne du laget en videoblogg?
    Hva inspirerer deg mest?
    Hvem er ditt idol?
    Hva gjør du på fritiden?

  9. susanna said

    Tar du imot photo-oppdrag? Har ein gravidmage eg veldig skulle ha hjelp til å fotografere ;-)

  10. Monajenten said

    Fine, vakre deg:-)

    Skal du på avslutningsfesten på fredag? :-D

  11. mi said

    Hvordan møttes du og kjæresten din? =)

  12. Aina said

    Hvilket objetiver har du til Canonkameraet? Og hvilket av de er du mest fornøyd med?

  13. christl said

    Kan du skrive under bildene dine hvor klærne dine er fra? :)

  14. Anonym said

    How cute!

Legg igjen en kommentar

