theoretical models of the sun’s development suggest that 3.8 to 2.5 billion years ago, the sun was only about 75% as bright as it is today.

mai 19, 2010

Ute er det sol og firehundretusen grader. Jeg sitter inne foran en skjerm. Det er noe som er galt med denne onsdagen.

Jeg drømmer om brus & isbiter. Håndkrem som lukter fersken. Fjorten jordbær i en skål.

(Ja, også drømmer jeg om noe som kan roe ned sommerfuglene i magen. 6 dager til prosjektslutt. 9 dager til utstilling.) (Jeg svarer på spørsmålene i løpet av uken. Lover.)

It’s warm and sunny outside. I’m sitting here, bored out of my mind, infront of the screen. There’s something awfully wrong with this day.

3 kommentar to “theoretical models of the sun’s development suggest that 3.8 to 2.5 billion years ago, the sun was only about 75% as bright as it is today.”

  1. Drea said

    Nå fikk faktisk jeg også lyst på brus med isbiter. Jeg er driiiittørst, men er i grunn ikke så glad i brus. Men det SER jo så godt ut!

  2. ingrid said

    Det bildet fikk meg til å bli altfor tørst, selvom jeg ikke liker cola i det hele tatt!

Legg igjen en kommentar

