the word «galla» refers to the dresscode which is long dresses for the woman and suits for the men.

mai 21, 2010

Uskarpt webcam-bilde med monstervalpen sin pels stikkende opp i bilderammen, men poenget, poenget er: DET ER HELT FANTASTISK VÆR UTE!
Åh. I dag er bra.
I dag er bra fordi det er sol, fordi det er varmt og fordi jeg vet at det er sommerferie om tre uker. I dag er bra fordi jeg skal ta meg en pause fra skolearbeidet, ta på meg en fin kjole og bli med resten av klassen på galla. I dag er bra fordi jeg føler meg bedre enn i går, i dag er bra fordi min kjære har flyttet Mac’en inn på stuebordet så jeg kan jobbe i sofaen i stedet for på en hard stol, i dag er bare bra bra bra.
Har du en bra dag?

Today is a good day, mainly because of the awesome weather, but also because I’m taking a break from school work today to make sure I don’t miss out on our second «prom» this year. Can’t wait to put on a beautiful dress and high heels again.

4 kommentar to “the word «galla» refers to the dresscode which is long dresses for the woman and suits for the men.”

  1. mbrud said

    Idag har jeg bare sovet og sett Dr Phil, så den er foreløpig bra :- ) Heheh.

  2. Monajenten said

    Hurra for sol, fint vær, fine klær og god drikke:-D Gleder meg til i kveld:-)

  3. Eirin said

    Her er og er det superdupert vær!

    I morest var det ikke fullt så bra pga. påfølgende tyskeksamen, mens nå er humøret på topp fordi jeg er ferdig med språk :D

  4. Potato said

    Du virker så sjarmerende!

    Dagen i dag er bsolutt ikke så værst, mest takket være været!

Legg igjen en kommentar

