exhibitions are considered temporary and usually scheduled to open and close on specific dates.

mai 30, 2010

Tiden løp avgårde denne helgen og det er fint av og til, at tiden bare løper. Jeg har deltatt på min første utstilling. Jeg har hatt besøk av verdens beste mamma.

Så la oss starte på begynnelsen. Åpningsdagen. Fredag og vin og over hundre mennesker i et litt for lite lokale.

Lokalet. Sånn cirka ti minutter før det var fylt og jeg glemte av kameraet for en stund.

Vi serverte frukt. Og velkomstdrink. Og vin til 20 kroner.

Jeg får litt sommerfugler i magen av å poste dette, men ok, mine fotografier. På en vegg. Iiik.

Og alle de obligatoriske bildene oppstilt foran bildene mine. Meg. Meg og Christina. Meg og mamma. Resten av kvelden besto av tull og tøys og en hel klasse med glade fotostudenter.

Pictures from the opening of our exhibition last Friday. I feel a little bit nervous about posting these.. well, well, we had tons of fun and I think all the work payed off.

10 kommentar to “exhibitions are considered temporary and usually scheduled to open and close on specific dates.”

  1. Hilde said

    Gratulerer! Så spennende :D

  2. Ko said

    Skulle ønske jeg kunne vært der <3

  3. stine said

    Utrolig herlig! Du fortjener det :)

  4. Så spennende! Stå på, du er så flink til å ta bilder :)

  5. Cecilie said

    Gratulerer med gjenomført utstilling. Høres ut som den var alletiders og ikke minst vellykket. Jeg liker veldig godt bildene dine, de du har lagt ut her iallefall

  6. Line said

    Åh det er så stas å få bilder utstilt. var med på to utstillinger under fotofestivalen Nordic Light, og det var iallefall veldig stas : D

  7. Monajenten said

    Så herlig Mira, gratulerer så mye!! Skal se om jeg får tatt meg en tur, har eksamen selv nå (vi hadde mappeuke forrige uke, og nå har vi to-ukers semesteroppgave, iiiiiiik:-/)

    Lykke til videre!

  8. susanna said

    Det ser fantastisk ut! Var innom for å sjå, men viste ikkje de ikkje opna før kveldstid.

Legg igjen en kommentar

