during the development of a tree, the lower limbs often die.

juni 4, 2010

Mappeeksamen fortsetter, jeg er på dag fem og klokken elleve dag åtte skal alt leveres. Før den til skal mye gjøres. Som for eksempel en fotografering i dag.

Jeg skal sånn cirka dit. Og fotografere ei jente med langt mørkt hår blandt alle trærne. Jeg har sommerfugler i magen og kribling i lungene, jeg gleder meg til å komme meg ut av studio for en gangs skyld, det er som om jeg ikke har gjort annet det siste halvåret.

Så sånn er det, jeg drikker for mye Cola Zero, løper hit og dit for å være modell for andre mappestudenter, har glemt av alle viktige ting som burde gjøres, får ikke gått de lange turene med monstervalpen, spiser sukker og grønnsaker, alt er som en eksamen gjerne er.

I’m on day five of my exam, pretty stressed out and there’s only three days left until I have to be done. There’s a lot of things I have  to do until then though, like having a photo shoot in the woods. I look forward to getting out of the studio, feels like it’s the only place I’ve been taking photos the past six months.

7 kommentar to “during the development of a tree, the lower limbs often die.”

  1. susanna said

    Fint bilde, og fin kjæresten :-)

  2. annimad said

    Har skrevet om deg på ukens blogger :- ))

    bare sjekk det ut på bloggen !

  3. frida said

    svarene på spørsmålsrunden? ):

  4. Ida K said

    Fantastisk stemning på bildet, du er så flink!
    Lykke til videre med eksamen da :)

Legg igjen en kommentar

