transparency is the physical property of allowing light to pass through a material.

juni 4, 2010

H&M og sånt.
Neh, nå tror jeg at jeg sier hadet til eksamensjobbing og går på avgangsutstillingen til andreåret i stedet.

H&M and so on. I think I’m taking a break from my exam now.

15 kommentar to “transparency is the physical property of allowing light to pass through a material.”

  1. henry said

    utrolig nydelig du er!

  2. Anonym said

    Heisann.
    Går du på NKF i Bergen? Bare lurte på hvordan skolen er og hvordan du trives der?

    • mirajakobsen said

      Det gjør jeg :) Trives bra, bare å skrolle litt lenger ned på siden om du vil lese om NKF :)

  3. Caroline said

    Fine bilder, Mira.
    Hvordan er det du bleker håret ditt egentlig? Gjør du det hos frisør, eller hjemme? og med hva? :)

    • Ko said

      Hun bleker det hjemme selv med hjelp av sin kjære, han er blitt ganske så dyktig til å ta etterveksten (synes jeg(han) selv i alle fall).

  4. Marie said

    Søt du er :)

  5. Sigrid said

    Seriøst, jeg dør av skoene dine! De bare…akkurat slik jeg ønsker meg! ELSK OUTFIT
    Hvor mye kostet de, lenge siden du kjøpte de?
    :D

  6. Ida K said

    Du er en av få som kler så lyst hår, fantastisk!

  7. Anonym said

    vakkert. vakkert. vakkert, sa jeg :)

  8. Marianne said

    jeg angrer på at jeg ikke kjøpte de støvlene …

Legg igjen en kommentar

