summer start on different dates in different cultures based on astronomy and regional meteorology.

juni 8, 2010

Mappen er levert, jeg har sovet i gjennomsnitt fire timer de siste nettene, men mappen er levert og det er ferie. Ok, så ikke enda da, siden dommen kommer på fredag, men det er nesten, nesten ferie.

Og det er fantastisk.
Veldig fantastisk.

Det har visst blitt sommer også mens jeg har sittet med mappen og rullgardinene nede. Jeg trenger ikke lenger ha på varmeovnen og jeg må kjøpe meg et par sandaler. Jeg liker det.

My exam is over! Not completly, I still have to wait for the results, but at least it is almost over. And while I’ve been working on my exam it seems like summer came around, I’m very pleased.

4 kommentar to “summer start on different dates in different cultures based on astronomy and regional meteorology.”

  1. Hilde said

    Gratulerer! Kos deg :)

  2. Ida K said

    Gratulerer så mye! Kos deg :)

Legg igjen en kommentar

