yarn is a long continuous length of interlocked fibres.

juni 9, 2010

I dag har jeg vært modell, jeg skulle egentlig være assistent, men jeg er en såpass dårlig assistent at jeg plutselig hoppet rundt på Torgallmenningen i en OnePiece. Ja, for fotograferingen var produktfoto av OnePiece til NKF-eksamen og jeg fant til og med en som passet meg.

Anyway, sist uke var jeg også modell, den gangen for Siv Lygre, blandt annet.

Halvveis i stylingen så jeg slik ut, knapper pålimt i ansiktet og strikkepinner i håret.

Så fortsatte det med påkledning. Eller, påkledning og påkledning.. tre mennesker gikk i ring rundt meg med to garnnøster hver for å surre meg inn i rødt garn.

Til slutt måtte jeg løftes bort til der jeg skulle bli tatt bilde av, ikke like lett å bevege seg med ben surret stramt inn i garn.

Slik ble resultatet!

Og etterpå, da garnkjolen ble klippet opp og jeg fikk puste igjen.

Some pictures from the shoot Siv Lygre had last week, I got to wear a dress of yarn that they made while I was standing there and my face got cute little buttons. Crazy!

18 kommentar to “yarn is a long continuous length of interlocked fibres.”

  1. Rett og slett nydelig! :)

  2. Guro said

    WOW! Utrolig kult. Og kjempepent. Virkelig!

  3. Utrolig stilige bilder! :p

  4. Silje said

    Herregud, så fantastisk bilde!

  5. Airam said

    Whoa, originalt konsept! Og bildet ble kjempefint, du minner meg litt om en geisha ♥

  6. Lady Netta said

    Så utrolig kult! Kjempefint bilde av deg :)

  7. Så fine bilder og en søt mobil! :)

  8. skypus said

    bildet av deg i garnkjolen var nyyydelig! du er innmari pen, altså.

  9. alice said

    this is amazing
    <3

  10. siwlie said

    Så utrolig fint. Og tenk å¨komme på noe slikt… En garnkjole. Er så misunnelig på kreative mennesker.

  11. Monajenten said

    Bildet i garnkjolen var rett og slett lekkert! Helt nydelig, du er virkelig vakker Mira!

  12. Albertine said

    Du er nydlig :-)

  13. for et utrolig bra bilde! Skikkelig stilig :)

  14. Anonym said

    Fantastisk! Hils fotografen og si at dette var flott. Klem fra mormor og mamma

  15. Henrikke said

    Nydelige bilder!

  16. Mari said

    Wow! Stilig konsept, og du såg fantastisk flott ut!

  17. Marianne said

    hehe utrolig søtt konsept :) !

Legg igjen en kommentar

