american beauty is a hybrid perpetual rose, bred in france in 1875, and originally named madame ferdinand jamin.

juni 11, 2010

Fra jeg var modell for Siv Lygre sist uke, nydelig, eller hva?

Nå er det fredags kveld, min siste dag i Bergen på en måneds tid, jeg skal drikke vin og gå gjennom regnete sentrum i høye hæler, fylle kofferten med fotoutstyr, pakke ned alt jeg trenger og ikke trenger i en sommermåned alle andre steder enn Bergen.

From another shoot I had with Siv Lygre last week. I love the results.

9 kommentar to “american beauty is a hybrid perpetual rose, bred in france in 1875, and originally named madame ferdinand jamin.”

  1. Monajenten said

    Du er nydelig! Og gratulerer med strålende karakter, det er vel fortjent!!

  2. Morra di said

    Du er jævlig stygg

  3. clarasmiles said

    haaa!! amazing.
    you are a complete beauty!!

  4. Jorunn said

    Nydelig bilde!!! ;)

  5. Monajenten said

    Hehehe jævlig stygg faktisk. Det lyser misunnelse lang vei! Alle vet at det er komplett umulig å mene at Mira er stygg. Hun er en av de vakreste menneskene jeg noen gang har sett!

Legg igjen en kommentar

