aalesund received city rights in 1848.

juni 17, 2010

Tilbake! Det blir noen utilsiktede pauser her og der, sommerferien har begynt og alt er litt kaos, jeg ønsker meg sol og får det ikke. Men ok, jeg tar på meg tights.

Det fantastiske med vidvinkel er at man kan være 22 år og likevel se ut som et lite barn. Eh..

Jeg har sittet på i bil, i mange timer, hit og dit, først til Ålesund og så rundt i Ålesund.

Hvordan går din sommer?

I’m in Ålesund, missing the sun and enjoying some time off.

7 kommentar to “aalesund received city rights in 1848.”

  1. Miriam said

    fine bilder! jeg begynner snart å jobbe i 5 uker. :( men har faktisk fått litt sol nå når jeg har hatt fri, så skal ikke klage.

  2. Guro(: said

    Finfine bilder! Kooos deg! : D

  3. Frida said

    Så nydelig naturen ser ut i bakgrunnen på de to første bildene!
    Og selv utnytter jeg sommerferien min så mye jeg kan i år; øyferie utenfor Kristiansand, båtkjøring og grilling i Tønsberg, spa-kvelder og mye vin så langt. Det neste på timeplanen ser ut til å være Roskilde. Sommer er så fantastisk!

  4. Jorunn said

    Jeg og ønsker meg sommer…. Sol NÅ!
    Kos deg med ferie… Deilig! ;)

  5. Charlotte said

    Ah! På de øverste bildene står du på båthavna/molon der jeg lekte som liten.
    Fikk nesten lyst å dra hjem :-)

  6. Anonym said

    Veldig fin blogg og fine bilder!

  7. Stolan said

    Det skulle stå Stolan, fine bilder ja! :D

Legg igjen en kommentar

