a window is a transparent opening in a wall or door that allows the passage of light.

juni 20, 2010

Fra de siste dagene. Bilturer og caféturer, solen kom frem i dag og monstervalpen har lagt de myke labbene i fanget mitt.
Vi er fortsatt i Ålesund og nå skal jeg vaske et vindu.

From the past week, it seems like it’s going to be summer after all and now I’m reading for some window washing.

8 kommentar to “a window is a transparent opening in a wall or door that allows the passage of light.”

  1. Ida K said

    Skulle ønske jeg var like flink til å ta bilder!
    Kos deg videre i Ålesund da :)

  2. Drea said

    Så fine bilder! :D Bloggen din er så fin, Mira. Alltid fine bilder! :)

    Forresten, hva heter hunderasen Sofie er? :b

  3. Drea said

    Ja, hun er virkelig SÅ nydelig! Jeg har lyst på hund igjen kjenner jeg. :b Savner å ha en hund tassende rundt her. :/

    • mirajakobsen said

      Det skjønner jeg godt at du savner, det må bli tomt når en hund forsvinner slik. Om du skal ha en annen rase denne gangen kan jeg virkelig anbefale Lhasa Apso, rolige dyr med masse personlighet. :)

  4. Martine A said

    Kult, du har kjørt forbi der jeg bodde :p Hvis jeg ikke tar HELT feil da.. Gåseide?

Legg igjen en kommentar

