in the common law, an answer is the first pleading by a defendant.

juni 21, 2010

Resten av svarene på spørsmålene, bedre sent enn aldri osv.
Kan du vise i video hvordan du ordner håret ditt? Ja, det kan la seg ordne!
Kunne du laget en videoblogg? Jeg føler meg teit og rar på video, men selvsagt, en videoblogg er lenge siden og kan gjøres igjen.
Hva inspirerer deg mest? / Hvem er ditt idol? Jeg har ikke et spesifikt menneske som jeg har puttet i en idol-kategori, jeg lar meg så lett inspirere og det kan være alt ifra en følelse til noe jeg ser. Det er innen fotografi jeg blir aller mest inspirert og det er kanskje å se på andres arbeid som driver meg videre, det er så mange flinke, og jeg tenker fort om jeg bare kunne blitt en tiendedel så god..
Hva gjør du på fritiden? Jeg blir veldig fort oppslukt av ting og om det er noe som interesserer meg akkurat da legger deg gjerne lokk på all våkentid jeg har. Og så over til neste ting. Periode-mennesket Mira. Men sånn i det store og hele og bortsett fra foto så liker jeg å ha noe å gjøre til enhver tid, rydde huset eller drikke vin med venner, gå tur med monstervalpen eller se en sesong fra en tv-serie på tre kvelder.
Tar du imot photo-oppdrag? Har ein gravidmage eg veldig skulle ha hjelp til å fotografere. Akkurat nå er jeg på ferie og blir borte en stund så det spørs om gravidmagen er der når jeg er tilbake igjen? Hihi, men jo, jeg kan alltids ta på meg et oppdrag eller to.
Hvordan møttes du og kjæresten din? Cheesy nok så begynte vi å prate over nettet en gang for nesten seks år siden, det utviklet seg til telefontid og så tid sammen i den virkelige verden. Nå har vi vært sammen i fire år så det fungerte fint for oss.
Hvilket objetiver har du til Canonkameraet? Og hvilket av de er du mest fornøyd med? Jeg har to objektiver, Canon EF 50mm f/1.8 og Canon EF 24-70mm f/2.8 L. Det er uten tvil det siste jeg er mest fornøyd med, og det burde jeg jo også siden det kostet mer enn ti ganger mer enn det første. Skarpt og fungerer til alle situasjoner. Den eneste ulempen er tyngden, kamera og linse veier 2 kilo til sammen og det er vel… tungt.
Kan du skrive under bildene dine hvor klærne dine er fra? Det kan jeg selvsagt begynne med.

Legg igjen en kommentar

