tents are typically used as overhead shelter for festivals, weddings, backyard parties, and major corporate events.

juni 27, 2010

Søndag morgen, i går kom jeg frem til Lillesand etter fjorten timer på toget, jeg har tatt på meg festivalkjolen og om en halv time kjører vi innover til Hove for å få festivalbånd rundt håndleddene. Det er fortsatt to dager til jeg tar med meg støvler og solkrem og skal være der i fem dager, men i dag skal i alle fall teltet settes opp og jeg har sommerfugler i magen da jeg ikke kan huske sist jeg rørte borti en teltduk.

After quite a few hours on the train I’m finally in Lillesand, and we’re on our way to put up our tents on the Hove festival.

4 kommentar to “tents are typically used as overhead shelter for festivals, weddings, backyard parties, and major corporate events.”

  1. Mari said

    Åh, eg misunnar deg! ;) Kos deg masse! Kva konsertar skal du sjå?

    • mirajakobsen said

      Si det! Muse i alle fall, det er sikkert, men bortsett fra det tar jeg det som det kommer, jeg gleder meg aller mest til festivalstemning, vin og campingstoler :)

  2. Jorunn said

    Blir sikkert kjempe gøy. Kose deg masse ;)

Legg igjen en kommentar

