hove festival is a music festival held on the island tromøy outside of arendal in southern norway.

juni 28, 2010

Teltet er satt opp på Hove og i dag har jeg handlet solkrem og solbriller, vannfast maskara og regnponcho. Og nå pakker jeg.

Lillesøster og jeg, jeg har krøpet inn i den rosaoransje kjolen som kommer til å være med meg på festival.

Ai ai. Jeg kommer til å blogge fra campen, har ingenting annet enn en telefon å blogge fra så bildene blir slik som dette, men det er kanskje helt okei det også. I festivalens ånd osv. Noen flere som skal på Hove?

Tomorrow I’m leaving with Karl, my little sister and some other people to the Hove festival! I’m going to keep on blogging, but the pictures will be like these since I’m not taking my camera with me (can’t afford loosing it).

14 kommentar to “hove festival is a music festival held on the island tromøy outside of arendal in southern norway.”

  1. Mariann said

    Kos deg! Skulle ønske jeg skulle på festival, men det får bli en annen gang.

  2. Miriam said

    sjaluuu, jeg er stuck på jobb. jeg har vært der to ganger, helt herlig festival. kos deg masse!

  3. Tessalife said

    Heldig du som skal dit =)

  4. Guro(: said

    God tur! (: Jeg skulle gjerne ha reist paa Hove, men det er en tanke vanskelig naar jeg bor paa andre siden av jorda.. Haha..

  5. Anonym said

    kos deg en masse:) Hilsen Sofie som har vært på lang tur

  6. Kos deg! Jeg skal bli hjemme.. =)

  7. Mari said

    Jeg så deg på konsert,det var for høyt til å si hei ;) Men du og kjæresten din så veldig kule ut.Like søt irl også :)

  8. Anonym said

    u are soo thin!

    are u by nature so thin or is it just a matter of discipline?

  9. Anonym said

    hvordan får du bildene så fine? hvilket objektiv bruker du og hvordan går du de til å se «gammel» ut?:)

  10. Ida K said

    Jeg var der, og tror faktisk jeg så et lite glimt av deg der :)

Legg igjen en kommentar

