hove hove hove.

juli 2, 2010

Endelig har jeg fått batteri til telefonen, det er siste dag på Hove, jeg har spist verdens beste stekte poteter og drukket varm hvitvin, lyttet til konserter og tuslet rundt i en ny og fin teddyfleece. Jeg har møtt på gamle kjente og vært glad, lykkelig, jeg gruer meg til i morgen når Hove er over.

12 kommentar to “hove hove hove.”

  1. Marianne said

    håret ditt er ganske fantastisk :)

  2. Henriette said

    Hove var amazing! Elsker håret ditt btw. :)

  3. susanna said

    Bamsedrakten er jo heilskjønn, tihi, ser utruleg deilig ut!

  4. mmaddiiee said

    jeg så deg overalt på hove!! gikk aldri bort og hilste på da, men..

  5. anonym ^^ said

    Hey Mira! remember me? you have my cap! (: awesome blogg btw ;*

  6. regiesays said

    Så deg på Hove, Mira. Så deg i Kolonial-butikken sammen med kjæresten din (tror jeg). Turte ikke å si ‘hei’. Hihi :)

Legg igjen en kommentar

