biffy clyro are a scottish rock band from ayrshire.

juli 5, 2010

Hove er over, jeg føler meg litt mer tom innvendig enn vanlig og har ettusenfirehundreogåttitre nye minner lagret i hode og hjerte. Jeg er minus i campingstoler og tøysko, jeg er pluss i en fin caps. Jeg har hørt musikk jeg ville høre, musikk jeg ikke ville høre, jeg har sovet for lite, jeg kommer til å være sliten i en uke, jeg hadde det helt fantastisk. Hove var fantastisk.

The Hove festival is over and I feel empty inside, I had the best four days and I can’t believe it’s one year until next time.

6 kommentar to “biffy clyro are a scottish rock band from ayrshire.”

  1. Mariann said

    Åh, jeg vil også på festival! Høres så fantastisk ut, med camping, konserter og mange forskjellige mennesker.

  2. Tessalife said

    Høres bra ut ^^ Alltid en opplevelse på festival.
    Klem <3

  3. åh, gleder meg til neste år, da jeg endelig er gammel nok til å sove der! hørtes ut som om du hadde det fantastisk bra iallfall :)

  4. Ida K said

    Biffy Clyro var helt fantastisk! Og Muse, og Paramore, og Them Crooked Vultures…

  5. Kristine said

    Jeg var også på Hove en hel uke, kjipt jeg ikke traff på deg, da skulle jeg gitt deg mange komplimenter siden du er en av favorittbloggerne mine!

    Jeg koste meg masse jeg også!

Legg igjen en kommentar

