long before any knowledge of electricity existed people were aware of shocks from electric fish.

juli 6, 2010

Kanskje er det Hove-savnet som gjør at jeg nå pakker bagen igjen for å begi meg ut på ytterligere fire dager uten annen strøm enn solcellemobillading, fire dager til avkuttet fra verden med engangsgrill og solkrem.
For jeg drar på hytta jeg, med lillesøster og monstervalp, jeg har passet på å brenne ut to album av Biffy Clyro sånn at Hove kan bli med meg litt til.

Maybe it’s the Hove-blues that’s making me pack my bags yet again. The next four days is going to be spent outside of Lillesand, without electricity, with Biffy Clyro.

4 kommentar to “long before any knowledge of electricity existed people were aware of shocks from electric fish.”

  1. Maiken said

    Elsker håret ditt!

  2. Tessalife said

    Høres koselig ut ^^ God tur!
    Klem

Legg igjen en kommentar

