cabin, a small, roughly built house usually with a wood exterior and typically found in rural areas.

juli 8, 2010

De siste to dagene har jeg bodd i et lite rom i en liten hytte på et stort hav. Hørt på Hove-musikk på fullt, tent stearinlys, drukket bitter kaffe.

Og snart skal jeg ut igjen, grille og sitte under pledd, jeg skal bare kjenne litt bakke under føttene til i morgen, la regnet regne seg ferdig.

Forresten; hei til alle dere som sa hei til meg på Hove, og dere som ikke turte også, selvfølgelig. : – )

Pictures from the last two days spent by the sea, drinking coffee, listening to music played at Hove.

3 kommentar to “cabin, a small, roughly built house usually with a wood exterior and typically found in rural areas.”

  1. bente said

    Åh, det så herlig ut :D

  2. Herlige bilder, og jeg har SÅ lyst på en liten monstervalp jeg også. :b

  3. Mie said

    Så fine feriebilder :)

Legg igjen en kommentar

