the high contrast between white and black is used to represent opposites.

juli 14, 2010

Timene forsvinner i søvn og maling, jeg føler dagene er vesentlig fattigere siden jeg kom tilbake til Bergen, men resultatet, resultatet blir bra.

Det er ingen tvil om hvem som maler stua, jeg strekker meg så lang jeg kan, står på tå opp etter veggen, men det er altså ikke lenger jeg kommer.

Det viktigste er at det går fremover og se, det blir jo fint også! (Åh, andre blogginnlegget på to dager som omhandler maling. Jeg skal skjerpe meg. Lover. Ti kniver i hjertet osv.)

I’m surrounded by white paint and I feel I’m just sleeping or painting. Which is okay… when the result is great! I know this is my second post about painting in like two days, my life is boring and I will try to gather some more interesting highlights from my days for the next posts.. promise.

11 kommentar to “the high contrast between white and black is used to represent opposites.”

  1. Oda said

    Så fint det blir!

  2. Det blir kjempebra! Flink dere er :)

  3. bente said

    Det blir fint! Men jeg tror nok jeg kommer til å savne grønnfargen bittelitt.

  4. Sofie said

    ganske random, men hva er det lillesøstera di heter? Tenkte på det her om dagen, siden du heter Mira (som er et navn jeg aldri har hørt om før jeg leste bloggen din). :)

  5. pernille said

    Det ser supernydelig ut!

  6. Ikea har veldig fine trekrakker til akkurat sånne formål som dette :)

Legg igjen en kommentar

