magazines and newspapers have recently begun to hail blueberries as a superfood.

juli 16, 2010

Hey, tar meg en luftetur jeg.

Hmm, hva er dette?

Blåbær! Da monstervalpen var på hyttetur sist uke ble hun visst vegetarianer.

The monster puppy turned vegetarian last week, or at least it seemed like it for a while. Here she is, picking blueberries and really enjoying it.

11 kommentar to “magazines and newspapers have recently begun to hail blueberries as a superfood.”

  1. Haha, de er så søte når de spiser blåbær, dachsen til mamma og pappa elsker også blåbær. Hun feilet sporprøven sin en gang fordi hun var mer opptatt av å spise blåbær enn å følge spor ;)

  2. Lady Netta said

    Ååå, blåbær! Mmmm… Min hund elsker jordbær, og slafser som en gærning når a spiser :P Hihi

  3. Drea said

    Awwww, hun er bare så herlig! Jeg vet jeg har sagt det før (mange ganger), men GUD som jeg har lyst på en sånn liten valp!

  4. Tessalife said

    Så søt, fine bilder :D

  5. silje said

    Hahah, så nydelig! :-)

  6. sia said

    søt hårball ;)

  7. herregud, så nydelig!!

Legg igjen en kommentar

