comfort; contentment, ease.

juli 19, 2010

Kan noen fortelle meg hvor sommeren har tatt veien?
Depresjonen er på vei til å ta meg, det er enten regn eller overskyet og jeg fryser, og værmeldingene forteller meg at det skal være slik i all overskuelig fremtid. Jeg ser gjennom bilder fra bare en uke tilbake da jeg var hjemme på Sørlandet og det var sol og varmt og fint og jeg fikk stroppeskille og og og.. Depresjonen er definitivt på vei til å ta meg, spesielt når jeg ikke skal annet enn å handle sengeben på IKEA og male kjøkkenvegger i dag. Åhh. Noen som har noen oppmuntrende ord?

Can someone please tell me where summer has gone? These photos were taken a week ago in Lillesand, but in Bergen it’s almost cold and we barely get to see the sun.. and it seems like it isn’t going to change anytime soon. I feel the depression is only a minute away, especially since I have nothing else than painting to do today. Any words of comfort for me?

15 kommentar to “comfort; contentment, ease.”

  1. helle said

    oh,don’t be depressed :(
    i’m sad too though,because it’s like +40* here and nothing to do…
    maybe you should invite your friends over?

  2. Drea said

    Vi har ikke sommer vi heller. :( Har vel hatt fire dager som MINNER om sommer, og det er ikke mye å skryte av. Istedet får vi storm, regn og ti grader. Usj.

  3. bente said

    Trøst deg med at vi her i Trøndelag ikke har hatt sommer i det hele tatt. Som Drea sier: omtrent fire sommerlige dager. Totalt :(

  4. Du får trøste deg med at det bare har vært noen få dager med sommer her oppe i nord. Bare overskyet og regn. Derfor gleder jeg meg til en uke i Athen i starten av August. Skal bli godt med litt varme på kroppen!

  5. Cecilie said

    Det hjelper litt å ta sol et par ganger for å få litt lys. Det letter sinnet litt for meg iallefall når det er 6 grader og snø i fjellet i juni måned hehe ;)

  6. Mamma said

    Regn på Sørlandet og:(

  7. Jeg lurer også på hvor sommeren tok veien. Er IKKE klar for høst enda :(

  8. Hilde said

    Det går nok over. :) Og jeg må nesten si at jeg misunner deg litt som pusser opp – tenk så mye finere det blir når du blir ferdig, og da kan du bare kose deg i det!

Legg igjen en kommentar

