a snow leopard generally weighs between 27 and 54 kilograms.

juli 20, 2010

Såå.. hei, god morgen, det er tirsdag og siden sist har jeg..

..gått tur, med og uten monstervalpen, med og uten paraply.

..slitt meg forbi skrikende barn og frustrerte mødre på IKEA på jakt etter sengeben, bare for å få beskjed at disse bittesmå bena må hentes på lageret. Lageret som er en trillion kilometer unna og som man trenger bil for å nå. Sukk. Så da ble det ildfaste former i miniversjon i stedet. Noe måtte jeg ha.

..malt! I min Lillesand Idrettslag-genser fra den tiden jeg var tolv og sparket rundt på en ball i et år, jeg har sølt så mye at jeg har blitt en leopard på innsiden, huden er full av hvite flekker og jeg er glad det bare er vannbasert maling jeg maler med. Så langt.

..sett to stråler sol! Før de snudde, gikk sin vei og lot regnet ta over gatene igjen.
Så hei, god morgen, det er tirsdag og jeg skal nå sette på repeat av mandagen, sånn foruten varehus og skrikende barn.

Yesterday in pictures.. I made it to IKEA just to be told that the little itty bitty small thing I wanted had to be picked up a trillion miles away and I had to go home empty-handed.. or, not really, I got these two itty bitty oven dishes, cute. And besides from that I saw a tiny bit of sun (before the rain took over yet again) while I went back to my painting. I officially look like a snow leopard on the inside, I’m making a mess and the sweater doesn’t seem to hold on to the paint so I have little white spots all over my skin. Nice.

8 kommentar to “a snow leopard generally weighs between 27 and 54 kilograms.”

  1. Silje said

    Det er ein ting eg ikje kan forstå, og det er korfor lageret til IKEA skal ligge så himla langt borte fra sjølve IKEA. Går det i det heile tatt buss dit liksom? Og den andre tingen eg ikkje kan forstå, er korfor folk skal ha med seg ungane inn på IKEA, når det er leikerom og ansatte som kan passe på ungane. Korfor ta ungane med inn når det einaste ungane gjere er å skrike, springe og grine? Eg blir skikkelig sliten kvar gang eg er på IKEA pga alt bråket.. Men nok om det! Eg likte formene du har kjøpt deg! ^^

  2. Anneli said

    Det kjem eit nytt Ikea-bygg om nokre år, og då blir alt samla. Hurra for det!

  3. Miriam said

    Det med å kjøpe sengebein på Ikea opplevde jeg og. Heldigvis var jeg faktisk med en venninne med bil, men noe så idiotisk. Sengebein burde de klare å få plass til i det store varehuset sitt.

    • mirajakobsen said

      De får plass til alt mulig annet i varehuset så noen sengeben på 20 cm burde ikke være for mye å spørre om :/

  4. Ingvill said

    Den genseren ble jo nesten litt stilig med malingsflekkene på. :p

  5. Lady Netta said

    Det så jo delvis koselig ut, sånn minus skrikende barn og frustrerte mødre. Det er noe av det værste jeg vet når det gjelder ikea.

Legg igjen en kommentar