christina is a female name originating from christian.

juli 23, 2010

Bilde fra ifjor sommer.

I kveld kommer Christina tuslende over Møhlenpris-haugen.
Jeg har puttet Skins i dvd-spilleren og rødvinen på bordet, jeg gleder meg.

PS: Jeg har nettopp gått gjennom e-posten min og ser at mange mail har blitt fanget i spamfilteret mitt og at jeg derfor ikke har sett dem. Så hvis du har sendt mail og ikke fått svar, send igjen! Sorry!

A picture from last summer. Soon Christina is on her way over for some red wine and Skins, can’t wait.

4 kommentar to “christina is a female name originating from christian.”

  1. Martine fw said

    så koslig ! herlig bilde av popcorn hehe ♥
    hadde vært koslig med komentar tilbake :)

  2. Håper dere hadde en fin kveld:-)

Legg igjen en kommentar

