in time, plaid was used to describe blankets themselves.

juli 24, 2010

Det faller høstkataloger inn brevsprekken og jeg innser at høsten er her fortere enn jeg tror, jeg har funnet favoritter, her fra H&M.

Engineer boots, røde ruter, tjukke strikkejakker.. det eneste som er fint med høsten er alle lagene man kan legge og all strikken man kan bruke.

Men siden lommeboken er såder og det er fortsatt noen uker igjen av sommeren så handler jeg på superdupersalg i stedet, rosa kjoler og volanger, sløyfer og blonder og korte lengder.

My mailbox is filling up with fall fashion these days and I’ve already picked out some favorites for this season. I wish for engineer boots, plaid and knits! (The only positive thing about fall is knits) While I’m waiting for fall (and more money) I’m enjoying the sale at H&M and Nelly instead, giving me the summer dresses I want to make sure I wear before summer ends for nothing more than 10-20 dollars.

6 kommentar to “in time, plaid was used to describe blankets themselves.”

  1. Tessalife said

    Jeg og sitter og blar i alle katalogene… «drømmer meg bort»… Men som sagt det er fortsatt litt igjen av sommeren ^_^

  2. elsker å sitte ute i sommeren å bla i kles kataloger, men så kommer jeg på at jeg ikke har penger til alt jeg ønsker meg fra de at det ikke blir så forferdeig gøy lnger. hihi.

  3. susannalind said

    Kul blogg!

Legg igjen en kommentar

