elle is the only fashion magazine to have increased its newsstand sales in the past five years.

juli 25, 2010

Jeg våknet opp til dette i dag. Blå skyer, sommer?

Og løp ut til parken for å jobbe med å få den veldig bleke huden til å bli bittelitt mindre blek.

Jeg leste Elle, fra første side til siste side..

..og det var da monstervalpen kom for å ta over. Lesingen altså.

Og se hvilken side hun dveler ved, kanskje er hun litt betatt av Rihanna. Eller så var det sitatet som traff henne, samme hvilken rase du er osv. Oh well.

Og da solen forsvant forbi en sky, jeg hadde fått litt mindre bleke skuldre og vi ønsket oss kylling og salat tuslet vi hjemover igjen. En veldig fin søndag.

Today I woke up to.. this! Did anyone say summer? I headed out immediately to make sure my skin got a little less pale while reading Elle from cover to cover. And when I was finished the monster puppy decided to take over the reading. I think she might be a bit in love, just see what pictures she was drooling over. Rihanna, that is. Oh well. When the sun decided to disappear on us and the craving for chicken and salad took over we headed home again. A perfect Sunday.

19 kommentar to “elle is the only fashion magazine to have increased its newsstand sales in the past five years.”

  1. Vild said

    Hei, du blir sikkert spurt dette utrolig ofte men; hvilket camera bruker du? Og hvilke ‘ekstra deler’ har du til det?

    P.s Interessant fakta du hadde i tittelen, det var utrolig overraskende! Flott at du hadde en fin dag! :)

    • mirajakobsen said

      Jeg har Canon EOS 5D og Canon EF 24-70mm f/2.8 L. Og av og til bruker jeg Canon EF 50mm f/1.8 :) I tillegg har jeg ekstern Canon-blits som jeg bruker om jeg trenger ekstra lys og ikke kan bruke studioblitser.

  2. Elsker bildene dine :)
    Kan du ikke lage et innlegg om foto? Hva du gjør med kamera i ulike settinger, objektiver, hvilken har du? Når bruker du de forskjellige?

  3. Linn said

    Deilig da, jeg la meg til sol etter byen, og våknet til regn… Likte veldig godt bildet av elle-forsiden! Fargene var perfekte. Du er så flink med bilder :)

  4. helle said

    these photos are so beautiful!
    i’m not used to see such bright juicy colors in your blog :)
    let’s hope there will be more days like this :)

  5. ups, kan du slette den forrige kommentaren. glemte å bytte blogg adresse, var gamle blogg adressen til en venn av meg, hehe.

    Herlige bilder, likte utrolig godt bilde nr. 6 :)

  6. Anonym said

    uttrolig kult (: kjempe fin blogg!
    kommenter tilbake kanskje? <3

  7. så fine bilder du tar!

  8. Anonym said

    SV; hehe, ja :- )
    sykt fint design forresten ü

Legg igjen en kommentar

