the word change has been used in english since the 13th century.

juli 25, 2010

Nattetimene har blitt brukt til to ting og nummer en var å oppdatere salgsbloggen! Jeg har lagt ut noen nye ting og saker og kommer til å legge mer senere også. Ta en kikk og send en mail til mira.h.jakobsen@gmail.com om det er noe som fatter interesse.

Og nattefordriv nummer to har vært designet, jeg har lagt til en ny header og endret litt småting her og der. Ikke minst har jeg gjort det slik at bildene blir litt større enn tidligere. Hva syns du?

I’ve spent a few hours working on the blog (instead of sleeping of course) and as you can see the design is slightly different. The pictures are also a bit bigger, for a better and cleaner view. What do you think? In addition I’ve added new items to my sales blog and I’m going to keep on putting up shoes and clothes that should find a better home than mine. Take a look!

19 kommentar to “the word change has been used in english since the 13th century.”

  1. Stolan said

    Kjempefin blogg du har, tror jeg har vært inne her før? Fin header, stilig design og jeg likte bildene! :D
    – takk for kommentar

  2. alice said

    i love the new picture and the blog looks better (:
    x

  3. Maria said

    Jeg synes det ble kjempebra jeg! Fin header:)

  4. Caroline said

    Likte denne headeren faktisk enda bedre enn den forrige! Elsker følelsen i det. Utrolig fint :)

  5. Kristine said

    Det ble fint! Liker den nye headeren! :D

  6. Anonym said

    Fintfint. ^^

    Jeg lurer på en ting! Disse skoene du har på deg her; http://lookbook.nu/look/68547-he-said-it-would-be-cold-i-said-i-didn-t-care ..hva slags merke er de i fra? (:

  7. Linn said

    Jeg DIGGER headeren din! Kjempepent.

  8. Martine said

    Takk for kommentaren :- ) Jeg liker også lepomaden :p

  9. Drea said

    Åh, jeg elsker den nye headeren. Nydelig!

  10. Lady Netta said

    Jeg liker det veldig godt, det ble skikkelig fint :D

Legg igjen en kommentar

