balenciaga is known for creating avant-garde structural pieces, forecasting the future of women’s ready-to-wear fashion.

juli 28, 2010

Jeg forsøker å la være å titte for mye på skokolleksjonene til Balenciaga. Fordi jeg blir så lett forelsket. Fordi jeg ikke har pengene uansett. Fordi fordi fordi. Også åpner jeg bladet mitt da:

Og bang! er jeg forelsket igjen. Hodestups, rett i bakken, uten tvil.. forelsket. Ville-solgt-sjelen-min-for-å-få-tak-i-et-par-eller-helst-alle-sammen-forelsket!

Åh, sukk. Penger kan ikke kjøpe lykke.. vel, jeg er ganske sikker på at jeg kan motbevise akkurat det. Farger, former, spenner, klosser, Balenciaga gjør det igjen.

I try not to look to much on Balenciaga’s shoe collection because I have a tendency to fall head over heels (haha, heels) in love with at least one pair from every season. And then I pick up Elle, go half way through it.. and there they are. My new love. My new obsession. Sculptural and gorgeous platform heels from Balenciaga. Those who said that money can’t make you happy.. well, they obviously lied, and I would love to prove them wrong. (Third and fourth picture: style.com)

9 kommentar to “balenciaga is known for creating avant-garde structural pieces, forecasting the future of women’s ready-to-wear fashion.”

  1. Kari said

    Rett og slett herlige. Enig i at penger ikke kan kjøpe lykke blir litt feil i denne sammenheng :) Me want!

  2. Oda said

    Helt enig, i dette tilfellet kan lykke kjøpes. Do it do it!

  3. Søt blogg, og masse fine bilder<3

    kommentere tilbake? :)

  4. Mari said

    Stilige! Meir kunst enn sko, på ein måte.

  5. Tamara said

    Wow, they’re absolutely amazing! I couldn’t choose, they are all beautiful, so special.

Legg igjen en kommentar

