the genetic and physical closeness between siblings may be marked by the development of strong emotional bond such as love or enmity.

juli 28, 2010

Akkurat i dag gleder jeg meg til lillesøster kommer på besøk i august.
Til å slippe monstervalpen løs på henne når jeg syns hun har sovet lenge nok.
Til å servere henne Coco Pops til frokost fordi det er det beste hun vet.
Til å le ukontrollert fordi hun sier så mye rart stort sett tjuefiretimer i døgnet.
Til å løpe fra butikk til butikk etter de nyeste, mykeste godterikrokodillene.
Til å fortelle henne at hun ikke må pierce ansiktet fordi hun da får arr hun vil angre på.
Til å ikke vise henne Fløien, men heller det beste H&M-salget og parken med mest sol.
Til å tvinge henne til å stille seg foran kamera, i studio, utendørs, overalt.
Til å være meg og henne, henne og meg, i fire lange korte dager.

Today I look forward to my sister coming to see me in August, I look forward to waking her up by letting the monster puppy lick her face, to serve her Coco Pops for breakfast (it’s her favorite), to laugh all day long because she has so many weird things to say, to run from store to store to hunt down the right type of candy, to tell her that she shouldn’t pierce her face because it will leave nasty scars, to talk her into modelling for me, to be me and her, her and me, for four long short good days.

14 kommentar to “the genetic and physical closeness between siblings may be marked by the development of strong emotional bond such as love or enmity.”

  1. Eline said

    Du er det nydeligste av det nydeligste.

  2. Solveig said

    ååå så herlig :D
    Fint med søsken :)

  3. EMMA said

    jättefin blogg!

  4. Paulina said

    Jättefin blogg! :)

    frågestund på bloggen, kommentera gärna :D

  5. Andrea said

    jeg vil også ha en søster… du er forresten ufattelig pen :)

  6. Liinda said

    Hihi, så søtt :)
    Om det hjelper så viser ikke mine arr etter fjortispiercingene mine :D Deilig å gå så godt overens med søsken! :)

    • mirajakobsen said

      Heldig du, mitt arr vises dessverre enda, fire år etter at jeg tok ut ringen i leppa :/ Og ja, det er fint å komme overens med søsken, absolutt :)

  7. Utrolig koselig blogg, liker innlegene og outfitne dine! Stå på videre!

  8. hannema said

    dødssøte bilder! Jeg er også utrolig nær min søster, og rett og slett STORtrives i hennes selskap! :) <3

Legg igjen en kommentar

