speciality boots have been made to temporarily protect steelworkers if they get caught in pools of molten metal.

juli 29, 2010

I dag, litt kaldere, litt mer klær. Vintage genser og Sam Edelman Zoe boots.

Today, a bit colder, a bit more clothes on. Wearing a vintage sweater with my Sam Edelman Zoe boots.

17 kommentar to “speciality boots have been made to temporarily protect steelworkers if they get caught in pools of molten metal.”

  1. Thea said

    åh hallo, hvorfor har du så mange fine sko! Jeg har hatt lyst på de så sykt lenge! Kjempe fine på deg<3

  2. helle said

    you look absolutely amazing!
    i love these boots :)

  3. The Nam said

    NOIS. Sykt som jeg forresten ramla over denne bloggen, for så å kjenne igjen ansiktet ditt fra facebook, muligens noen skolefest-bilder hos Mariann Lunde. But then again, jeg kan jo ta feil.

  4. The Nam said

    Ah løye. Fin blogz anyhow :)

  5. Så fint, du er utrolig pen! Misunnelig ;O

  6. Jeg elsker stilen din. De skoene..awesome! :)

  7. Maria said

    Fantastisk outfit, drifin blogg!

  8. Silje said

    Nydelig outfit! Værsåsnill å fortell hvor den vite gensere er kjøpt og hvor mye den kostet? :)

  9. Silje said

    jeg sendte en om hvor den hvite genseren var kjøpt og hvor mye den kostet, men trykket på send og ingenting skjedde, så skjønte ikke om den var blitt sendt? :) så den ikke i kommentarfeltet heller. så sender denne for å være sikker på at du fikk spørsmålet mitt jeg. :)

    • mirajakobsen said

      Jo, den kom frem :) Genseren har jeg kjøpt på eBay en gang i tiden, den kostet rundt 10 dollar. Det er dessverre ingen merkelapp eller lignende som sier noe om merket. Håper det hjalp :)

Legg igjen en kommentar

