the bite of nonvenomous snakes is usually harmless because their teeth are designed for grabbing and holding, rather than inflicting a deep puncture wound.

juli 30, 2010

Sånn cirka det beste. Om det ikke hadde regnet. Om det hadde vært varmt. Men kanskje nesten det beste likevel. Har du en favorittis?

Tiden går så fort for nå er det allerede fredag, det føles som om jeg har en million ting å gjøre og jeg undrer på hvordan det kommer til å begynne på skolen igjen når det i ferien føles som om jeg har førtinitusentrillioner ting på to-do-listen. Ah. Men dusj først. Absolutt dusj først.

My favorite these days, Snake Bite. If it wasn’t raining of course, but still a favorite I think. Do you have a favorite? Time passes so quickly and it’s already Friday, it feels like I have a million things on my to-do-list and I’m wondering how school is going to feel like in a couple of weeks when I feel like this when I’m not in school. Oh well. A shower first thanks.

8 kommentar to “the bite of nonvenomous snakes is usually harmless because their teeth are designed for grabbing and holding, rather than inflicting a deep puncture wound.”

  1. Favoritt is, det var vanskelig.. Men kanskje sorbette(?)

  2. Kjempefine bilder ! Kjempefin blogg :)

  3. Solveig said

    Så utrolig fine bilder du tar! Mmmm… Den isen så god ut ;)

  4. Caroline said

    Åh, den minner meg om den Timon og Pumba isen med sånne gele-insekter inni, som jeg spiste når jeg var liten! Saft-is er alltid litt sånn barnslig og søtt :) Fine bilder!

  5. Alena said

    Utrolig fine bilder, får en skikkelig sommerfølelse :)
    Jeg liker denne isen, men tror at pæreisen og «markisen» er mine sommerfavoritter ^^

Legg igjen en kommentar

