women in the 1960s used clothing irons to straighten waves and curls out of their hair before the straightening iron tool was created.

juli 30, 2010

Jeg er 22 år.  Det må bety at jeg snart er 23 år. Sukk, snufs. Men uansett.. jeg er 22 år og det klarte å ramle ut av munnen min sist mandag da jeg hadde vinbesøk av Christina fra Møhlenpris at jeg aldri har vært ute med ei jente på byen. Dere vet, bare jenter, i kjoler og høye hæler, med rosévin og maskara, guttesnakk og røde kinn.
Og siden det er litt skandaløst, tross alt, å ikke ha vært med på slikt, å bare ha tuslet ut på utesteder med vennegjenger og klassekamerater, kjærester og trekløvre hvor jeg er den eneste som representerer det kvinnelige kjønn, så.. tok Christina saken i egne hender og det viser seg at i dag skal jeg ut i Bergen med henne. Vi har allerede sendt krisetekstmeldinger frem og tilbake mellom hverandre om at vi ikke har noe å ha på oss så jeg føler vi starter akkurat slik det er meningen å starte. Så hei krøller, hei foundation og limebåter, ha en fin fredagskveld alle sammen.

PS: takk til Dagens Outfit som valgte nettopp mitt antrekk, og ikke minst for alle de fine ordene! Innlegget kan sees her.

Last Monday it seemed to slip out that I still havn’t been out with just a girl/girls.. and I’m 22, soon to be 23. Disaster, I know. I’ve only been out with large groups of people always consisting of at least a handful males. I hear I’ve missed out on quite a lot since the female seem to change personality as soon as the female is out drinking with other females. You know, all the giggling and high heels. So I guess that’s what I’m doing tonight, going out with Christina. Just me and her. I look forward to it! Hope you all will have a great Friday. By the way; thanks to Dagens Outfit for posting my outfit and all the kind words! You can see my outfit posted on their page here.

23 kommentar to “women in the 1960s used clothing irons to straighten waves and curls out of their hair before the straightening iron tool was created.”

  1. Svar: Tusen tack!
    Och detsamma! Dessa var jättefina :)
    Vad har du för kamera?

  2. Sunniva said

    Duh. Jeg er 28 (!!) og har aldri hatt en jentekveld ut på byen. fml

  3. Kos deg på byen, jentekvelder er gøy! :)

  4. ADA said

    Gratulerer! Håper det ble en vellyket kveld :)

  5. KO said

    Duuh! Jeg er 27 og har aldri hatt en jentekveld på byen! Jeg er riktig nok gutt da!

  6. Ulrikke said

    Åh, fine bilder og fin TEKST, ikke minst! Kos deg ute på byen :)

  7. kristinems said

    Åh, ha en flott jentekveld ute! Det høres herlig ut. Antrekket du hadde med på dagens outfit var virkelig pent :) Sitatet du brukte som tittel er forresten priceless…

  8. Ikke rart de valgte deg, du har bra stil :)

  9. Hadde ikke DU noe å ha på deg?! Regner med det gikk bra på den fronten :) Håper du hadde det GØY :)

  10. Tonje said

    Håper kvelden var nydelig :)

  11. June said

    Høres herlig ut! :D

  12. […] 2, 2010 Så ja, jeg hadde jo min første bare-jeg-og-Christina-jentekveld-med-bytur-og-kleskriser-og-limebåter på fredag. Det var cirka veldig […]

Legg igjen en kommentar

