H&M’s first store abroad was opened in norway.

juli 31, 2010

På torsdag havnet jeg på H&M. Skulle egentlig bare på posten, men jeg gikk visst feil vei, til feil bygning, feil etasje, hvorfor skjer det alltid? Heldigvis var det superdupersalg slik at posen jeg gikk ut derfra med ikke var av nevneverdig verdi.

Og siden jeg er fotostudent og blogger så var kameraet med i prøverommet. Fnis.

Åh som jeg forelsket meg i denne jakken. Helt okei på sin henger, fantastisk mye finere på. Militærgrønn, behagelig stoff, fin passform, lange ermer, store knapper, hva mer kan ei jente ønske seg?

Nevnte jeg at det er fire knapper i ermene? Åhhh, eeeelsk.

Forelskelse nummer to var svart og kort med tynt stoff øverst, jeg likte til og med prislappen denne gangen.

Førtinikronerogfemtiøretakk.

I was supposed to go to the post office to pick up some of my mail on Thursday when my legs decided that H&M was a better direction than boring mail and bills. I shouldn’t be allowed in there at all, I fall in love with dresses and sweaters every time I’m there, I promise you, H&M is made for me. Oh well, I ended up there as you can tell from the pictures; as the photography student and blogger I am.. my camera is always with me, even in the dressing room. My first love was a green jacket with lots of buttons (I love buttons) and the other one a short dress with sheer details by the neckline. Needless to say.. both of them went home with me. I’m just happy the price tags were just as pretty as the items.

12 kommentar to “H&M’s first store abroad was opened in norway.”

  1. tanja said

    Kjøpte en nesten lik jakke på en vintagebutikk her i Oslo for et par uker siden. Kjempe fin :-)

  2. Fin jakke, den passet deg perfekt! <3

  3. Cecilie said

    2 gode kjøp, man gjør alltid kupp på H&M =)

  4. Maria said

    Dritkul kjole. Jakken også da

  5. Tonje said

    Herlige ting :)

  6. Sarah said

    Fine kjøp! Håret ditt ser nesten ut som en slags miks av sukkerspinn og spindelvev, jeg elsker det.

  7. Jakken var veldig veldig fin til deg.

Legg igjen en kommentar

