many ancient people saw little need for footwear, and most of the time, preferred to go barefoot.

august 1, 2010

I dag ønsker jeg meg sol.

Jeg ønsker meg gress under føttene.

Kald Cola Zero i glasset, kanskje med lime i.

Å ta en rull med Hasselbladet fordi noen ønsker å bli fotografert.

I dag ønsker jeg å krype opp i sengen på slutten av dagen, varm i kinnene av sol og lykke, se ut på verden gjennom vinduet og tenke at det har vært en okei dag.

Today I wish for sun, I wish to walk barefoot in the grass, to have a icecold glass of Cola Zero, to take pictures with my Hasselblad of someone that wants to be caught on film, I wish to curl up in bed at the end of the day and be able to say to myself that I had a good day.

13 kommentar to “many ancient people saw little need for footwear, and most of the time, preferred to go barefoot.”

  1. bente said

    Herlige bilder Mira, skikkelig stemningsfulle :D

  2. mmaddiiee said

    nå ble jeg inspirert til å ta bilder… hadde det ikke vært for at jeg ikke kan røre meg pga ryggen hadde jeg gjort det.

  3. Hek said

    Herlige bilder!
    Så deg nettopp på dagens outfit, så nydelig blogg du har! :)

  4. Maria said

    Utrolig fine bilder!

  5. maariesu said

    Så herlige bilder!

  6. Utrulig fine bilder! Liker bloggen din veldig mykje :)

  7. SV: Det er iallfall utrulig godt. Tusen takk for det :)

Legg igjen en kommentar

