relax; to become less severe or tense.

august 4, 2010

Jeg stått opp for tidlig, jeg har spist hamburger midt på dagen, jeg har rotet til kjøkkenet, jeg har fylt badegulvet med tøy, jeg har glemt å ta av meg skoene, jeg har brukt de siste pengene på makroner, jeg har sett klissete jentefilm (Sex and the City 2, jeg gråt heldigvis ikke denne gangen), jeg..

..ja, stort sett slikt. Egentlig skulle min kjære mamma og min kjære mormor være i min leilighet disse to dagene og da de ikke er det fordi man ikke kan bestemme når bakteriene skal kaste seg over en og låne kroppen i en uke, ja, da ble det rolige avslappende late dager i stedet, med trykk på late. Imens jeg gleder meg til lillesøster:

..som kommer flyvende på lørdag.
Åh. Jaja. Nå går jeg og roter litt til for så å vurdere om jeg skal ta av meg skoene og kanskje til og med krype oppi sofaen. Eller sengen. For freden, og kjærligheten.

My mom and grandmother was supposed to be here for two days now, but since you really can’t control when to get sick it didn’t happen afterall. Which left me making a mess out of our apartment, eating hamburger in the middle of the day, sleeping way too little and just having two very quiet days while I wait for my little sister to get on the plane on Saturday (can’t wait!). Oh well, I think I might go back to relaxing again.. love & peace.

2 kommentar to “relax; to become less severe or tense.”

  1. Terese said

    Så fint det siste bilde var ^_^

Legg igjen en kommentar

